> Voliotaki: Οι λαϊκοδεξιοί της ΝΔ, από τις ταβέρνες, τώρα και στο ...facebook

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Οι λαϊκοδεξιοί της ΝΔ, από τις ταβέρνες, τώρα και στο ...facebook

Μπορεί το τελευταίο διάστημα οι λαικοδεξιοί της ΝΔ , να έχουν κάνει διαφόρων ειδών μαζώξεις σε ταβέρνες, επίσημες ή μη , αλλά δεν είναι ο μόνος χώρος που οργανώνονται.

Έτσι έχουν δημιουργήσει τον δικό τους χώρο και στο facebook. Πρόκειται για ένα γκρουπ με τίτλο «Αντώνης Σαμαράς, ο ηγέτης της λαϊκής δεξιάς», το οποίο αριθμεί πάνω από 3.000 μέλη, τα οποία δεν χάνουν ευκαιρία να βγάζουν τα εσώψυχα τους, να τα χώνουν στο ΠαΣοΚ και τον Λουκά Παπαδήμο, αλλά και να ζητούν άμεσα εκλογές!

Είναι εξάλλου γνωστό τοις πάσι πως η πτέρυγα της λαϊκής δεξιάς μέσα στη ΝΔ, είναι και δυναμική και πολυάριθμη…