> Voliotaki: Αβραμόπουλος: Δεν έχουμε λεφτά για eurofighters!

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Αβραμόπουλος: Δεν έχουμε λεφτά για eurofighters!

Ξεκάθαρα αρνητικός για το ενδεχόμενο αγοράς πολεμικών αεροσκαφών τύπου eurofighters εμφανίζεται ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, διαψεύδοντας τις σχετικέςπληροφορίες που διακινήθηκαν το προηγούμενο διάστημα.

Μιλώντας στη real news τονίζει ότι " η αεροπορία συζητά απο πολλά χρόνια την αγορά αεροσκαφών νέας γενιάς. Υπάρχουν διάφοροι τύποι, απο διαφορετικές χώρες".

Ωστόσο, σημειώνει ότι "καμία απολύτως συζήτηση ή σκέψη υπάρχει, σε επίπεδο πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Άμυνας, να προχωρήσει σε οποιαδήποτε σχετική παραγγελία, λόγω της οικονομικής κατάστασης. Δεν υπάρχουν ούτε χρήματα, ούτε διάθεση", κατέληξε.