> Voliotaki: Και μετά μιλάτε για μπερδέματα!

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Και μετά μιλάτε για μπερδέματα!

Και μετά μιλάτε για μπερδέματα!
Τι να αγοράσει ρε σεις ο Κουμιώτης; Τον τίτλο που δεν υπάρχει κανένας λόγος να εξακολουθεί να υφίσταται;
Μήπως τους σκελετούς στο κελάρι του αρχείου;
Σε δραχμές θα είναι; Γιαυτό τρέχει ο Πελεκούδας από το πρωί στις τράπεζες; Να μάθει ισοτιμία;
Καλά ρε σεις, θα πρέπει να εισάγετε άλλο πρότυπο για τον ορισμό του ΜΑΛΑΚΑ αν θέλετε να "τρώμε" αυτά που υποθέτετε. Ο Kουμιώτης με τόση ευκολία δεν θα έπεφτε στον λάκο με τα λιοντάρια. Αντάρτης είναι ο άνθρωπος. Κι αν κάνει τακτικό στρατό, θα τον κάνει από μόνος του.


tvl