> Voliotaki: ΤΕΤ Α ΤΕΤ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ-ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

ΤΕΤ Α ΤΕΤ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ-ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ

ΜΟΝΟ ΣΤΟ FIMOTRO

Από το πολιτικό γραφείο του Κώστα Καραμανλή εξήλθε περίπου στίς 3 το μεσημέρι  ο Γ. Αλογοσκούφης. Σύμφωνα με πληροφορίες οι δυο άνδρες συναντήθηκαν και συνομίλησαν, κυρίως για τα θέματα της οικονομίας, για μια ώρα. Καραμανλής και Αλογοσκούφης συζήτησαν για τις εξελίξεις που αφορούν το PSI αλλά και για τη Νέα Δημοκρατία σε σχέση με τα τελευταία γκάλοπ και την αντιπολιτευτική της τακτική...