> Voliotaki: Κώστας Αγοραστός: «Βελτιώνουμε την οδική ασφάλεια»

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Κώστας Αγοραστός: «Βελτιώνουμε την οδική ασφάλεια»

Βελτιώνεται η ασφάλεια στο οδικό δίκτυο της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας μετά την υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή του έργου από τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό.

 Συγκεκριμένα με την κατασκευή του έργου «Σήμανση-Καθαρισμός Οδικού Δικτυού Π.Ε. Λάρισας (Β’ Εργολαβία)» προϋπολογισμού 210.000 ευρώ πραγματοποιούνται εργασίες σε σημεία του οδικού δικτύου που χρίζουν τεχνικής παρέμβασης.

συνέχεια στό  e-volos.gr