> Voliotaki: Ο Γιώργος θέλει να γίνει... πρωθυπουργός!

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Ο Γιώργος θέλει να γίνει... πρωθυπουργός!

Στο Εθνικό Συμβούλιο, ο Γιώργος Παπανδρέου δεν άνοιξε τα χαρτιά του εάν θα είναι εκ νέου υποψήφιος.
Και δεν πέρασε απαρατήρητο από κανένα, αν και ο Ευάγγελος Βενιζέλος τον... χαιρέτισε κατά την ομιλία του στο Ανώτατο Όργανο του ΠΑΣΟΚ.
Ωστόσο, υπάρχει μια σημαντική λεπτομέρεια για το τι πράγματι θέλει ο Γιώργος Παπανδρέου.
Να γίνει ξανά πρωθυπουργός.
Πως;
Εφόσον το PSI οδηγηθεί στο γκρεμό και καταρρεύσει η κυβέρνηση, θα κληθεί να... επιστρέψει στο Μέγαρο Μαξίμου, εκτός εάν αναλάβει πρωτοβουλία ο Κάρολος Παπούλιας με σύσκεψη αρχηγών...