To 73% των Ελλήνων έχουν αποδεχθεί την ιδέα ότι, θα μειώσουν τις δαπάνες και τις αγορές τους σε σχέση με το παρελθόν. Αυτό είναι, μεταξύ άλλων, από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας που διεξήγαγε η Boston Consulting το Νοέμβριο του 2011.
Ειδικότερα για τον Αντίκτυπο της Οικονομικής Κρίσης
Ο αντίκτυπος της οικονομικής κρίσης στην ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών είναι καταλυτικός, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας....
Συγκεκριμένα:
To 85% των ερωτηθέντων απάντησε ότι οι δαπάνες τους, τους επόμενους 12 μήνες θα μειωθούν, ποσοστό κατά 32% υψηλότερο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2011
Το ποσοστό των ερωτηθέντων που δηλώνουν πως αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα διπλασιάστηκε σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο απο 15% σε 29%
Το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που νιώθουν εργασιακά ανασφαλείς εκτινάχθηκε από το 24% στο 45% τον Νοέμβριο 2011.
Για τους παραπάνω λόγους, 3 στους 4 Έλληνες καταναλωτές απάντησαν πως στις γιορτές των Χριστουγέννων μείωσαν τα έξοδά τους κατά πολύ σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.
Ειδικότερα για τον Αντίκτυπο της Οικονομικής Κρίσης
Ο αντίκτυπος της οικονομικής κρίσης στην ψυχολογία των Ελλήνων καταναλωτών είναι καταλυτικός, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας....
Συγκεκριμένα:
To 85% των ερωτηθέντων απάντησε ότι οι δαπάνες τους, τους επόμενους 12 μήνες θα μειωθούν, ποσοστό κατά 32% υψηλότερο σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2011
Το ποσοστό των ερωτηθέντων που δηλώνουν πως αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα διπλασιάστηκε σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο απο 15% σε 29%
Το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών που νιώθουν εργασιακά ανασφαλείς εκτινάχθηκε από το 24% στο 45% τον Νοέμβριο 2011.
Για τους παραπάνω λόγους, 3 στους 4 Έλληνες καταναλωτές απάντησαν πως στις γιορτές των Χριστουγέννων μείωσαν τα έξοδά τους κατά πολύ σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.