Καθόλου ενθουσιασμένος δεν είναι ο Κώστας Λαλιώτης με τα όσα συμβάνουν στο ΠΑΣΟΚ, κάτι που φάνηκε και απο τις συνομιλίες του με παλιούς του φίλους στα Δολιανά, όπου βρέθηκε κατά την διάρκεια των εορτών. Σύμφωνα με πληροφορίες ο πρώην υπουργός εξέφρασε τον προβληματισμό του για τις πολλές υποψηφιότητες για την ηγεσία του Κινήματος, αφήνοντας να εννοηθεί ότι έτσι ευτελίζεται η διαδικασία... «Πρώτη φορά βλέπω στελέχη να βάζουν υποψηφιότητα για την ηγεσία για να καταφέρουν να εκλεγούν βουλευτές...» φέρεται να είπε στην αρκαδική παρέα του.
