Αύριο Παρασκευή 26-01-2012 στις 12:00' συγκέντρωση έξω από το υποκατάστημα της ΔΕΗ Βόλου (οδός Λαρίσης) για παράσταση διαμαρτυρίας ενάντια στα χαράτσια, το μνημόνιο και την επερχόμενη δανειακή σύμβαση με την τρόικα.
Συντασσόμαστε με όλους τους υγιείς, ανεξάρτητους και αγωνιστικούς φορείς της Μαγνησίας.
-ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΒΟΛΟΥ-
(Εργαζόμενοι-μεταταγμένοι- έφεδροι-συνταξιούχοι)
Συντασσόμαστε με όλους τους υγιείς, ανεξάρτητους και αγωνιστικούς φορείς της Μαγνησίας.