Τι υποπτεύεται ο Βενιζέλος; Ότι οι Παπανδρεϊκοί πουσάρουν μεταξύ άλλων, τον Τζουμάκα, γιατί αφενός κάνει κριτική στο Μνημόνιο, αλλά όχι στον Γιώργο και αφετέρου με την τρέλα που τον δέρνει, επειδή μισεί τον Βενιζέλο, θα αναλάβει να τον εξυβρίζει παντού!
Ο Μπένι στα σαλόνια σαρώνει. Στα αλώνια έχει πρόβλημα. Εάν τον περιλάβουν οι Τζουμάκες και οι πράσινοι αφισοκολλητές δεν γλιτώνει με τίποτα...
