> Voliotaki: Στα "παράθυρα" οι κορυφαίοι

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Στα "παράθυρα" οι κορυφαίοι

O ένας στα τηλεοπτικά παράθυρα, ο άλλος στα ερτζιανά. Ο λόγος για τον Ανδρέα Λοβέρδο και τον Μιχάλη Χρυσοχοίδη . Οι δύο δελφίνοι από νωρίς το πρωί "έπιασαν στασίδι" στις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές συχνότητες, προπαγανδίζοντας την υποψηφιότητά τους....

Ο ένας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 και ο άλλος στο βήμα fm. Φαίνεται πως ένας από τους μεγάλους φόβους του Λουκά Παπαδήμου γίνεται πραγματικότητα.

Η λειτουργία της κυβέρνησής του βραχυκυκλώνεται από την εσωτερική διαδικασία στο ΠΑΣΟΚ, αφού καθημερινά πλέον οι κορυφαίοι της κυβέρνησής του θα δίνουν την μάχη στα "παράθυρα" αντί να ασχολούνται με την καθημερινότητα. Πάρε θέση κ. πρωθυπουργέ...