> Voliotaki: Τηλεφώνημα για βόμβα στο πλοίο «ΙΟΝΙΣ»

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Τηλεφώνημα για βόμβα στο πλοίο «ΙΟΝΙΣ»

Τηλεφώνημα για βόμβα στο πλοίο «ΙΟΝΙΣ»
 Συναγερμός σήμανε στις Λιμενικές Αρχές έπειτα από τηλεφώνημα για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στο πλοίο «ΙΟΝΙΣ» το οποίο είχε προγραμματιστεί να αποπλεύσει στις 13:30 του Σαββάτου για Κυλλήνη.

Στο σημείο άνδρες του Λιμενιού και ένας ειδικά καταρτισμένος δύτης, ενώ ο πλοίαρχος αποβίβασε τους επιβάτες και το πλήρωμα.
Ωστόσο, το τηλεφώνημα που έγινε στο Λιμεναρχείο αποδείχθηκε φάρσα.

Πηγή: imerazante.gr