Μια αφελής ερώτηση : οι δικοί μας Βολιώτες βουλευτές που ψήφισαν το μνημόνιο το διάβασαν πρώτα ; Ας μας απαντήσουν λίγο αν θέλουν. Το διαβάσατε κυρία Ροδούλα; Το διαβάσατε κύριε Καρτάλη ; Το διαβάσατε κύριε Μαρκάκη; Αν όχι, θα σας στείλουμε αδιάβαστους !!!
AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ