> Voliotaki: ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΓΥΡΗ ΚΟΠΑΝΑ!

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΓΥΡΗ ΚΟΠΑΝΑ!

Αγαπημένο Voliotaki
Συνήθως σου στέλνουν καταγγελείες εγω σήμερα θα κάνω τη διαφορά! Ήμουν μαθητής του 1ου Λυκείου Βόλου γεννημένος το1979. Τυχερός στο σχολείο μου αφου η χρονιά μου είχε πολύ καλά παιδιά αγαπιόμασταν μεταξύ μας και όλα σχεδον πρόκοψαν και σπούδασαν εκτος απο εμένα και άλλα 2-3 παιδιά, αλλά και εμείς καναμε οικογένεια και παιδιά και δόξα το θεο είμαστε καλά. Ξεχωριζε η χρονια μας, μας το έλεγαν οι καθηγητες μας. Είμαι περήφανος γιατι είχα συμμαθητή τον Αργύρη τον Κοπάνα, πρόεδρος φυσικά στο σχολείο και στο Λύκειο και στο Γυμνάσιο. Ο Άρτζι λοιπόν, η ο Αργυράκος τότε όπως τον λέγαμε ήταν ευγενικό παιδί ντροπαλό και πάντα να βοηθήσει όπου μπορούσε, αδυναμία είχε στις γυναίκες στις ωραίες γυναίκες συνήθως στiς μικρότερες αλλά δειλός μαζί τους καμία σχεσή με εμάς που τις πειραζαμε και τωρα τα θυμαμαι και γελαω, ντρεπόταν και κομπλιμέντο να κάνει, ιπποτη ετσι τον έλεγα εγώ. Επαιζε καλή μπάλα θυμαμαι και ασχολούταν απο τοτε με τη νεα δημοκρατια. Χαίρομαι γι'αυτον σημερα και θελω να του στείλω τα χαιρετίσματα από την Αθήνα, διαβάζω και μαθαίνω ότι έφτασε ψηλά και ότι δουλεύει καλά μαθαίνω νέα από συμμαθητές και από τους γονείς μου. Φαινόταν από μικρός, αν και ήταν ντροπαλός και ήσυχος παντα ομως χαμογελαστος και ευγενικος. Χαιρετίσματα στη γενια του 1978-1979 και στο Λυκειο Βόλου! 
Φαινεται πως παρα τα μεγαλεια και της θεσεις μενει το ιδιο καλο παιδι, αλλα το μαλλι του οπως βλεπω στις φωτογραφιες δεν αλλαξε καθολου σφυγκοφωλια ηταν και έμεινε, σημα κατατεθεν ήταν αυτο το μαλλι παντα. Θυμαμαι πως του αρεσε ο Βλάσης Μπονάτσος πολύ, όπως και οι πάστες και οι τυρόπιτες αλλά δεν έπινε στα πάρτυ ήταν και αθλητης επαιζε μπαλα. Θα του αφιερώσω το τραγουδι "μια γυναικα" του αγαπημενου του βλαση μπονατσου, από αυτό νομίζω κατάλαβε ποιο συμμαθητακι ειμαι, ο "σαίτας"! 
 


Σου ταιριάζει γάντι Αργυράκο και άστη να αλωνίζει γιατί μια χαρά τα κανονίζει οπως φαίνεται! 

Γ. ο "ΣΑΙΤΑΣ"
ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ