ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΩΝ "ΘΕΣΣΑΛΙΚΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ"...??
Καλημέρα Voliotaki,
Δεν ξέρω αν η είδηση είναι λαβράκι, σε κάθε περίπτωση πάντως με προβλημάτισε που δεν την είδα γραμμένη ούτε από εσένα και μάλιστα μετά από τόσες ημέρες, εκτός βεβαίως και δεν την πληροφορήθηκες.
Για την δεύτερη περίπτωση λοιπόν, την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου!!!!! το μεσημέρι, γύρω στη 1.00 και κάτι, επί της οδού Σπυρίδη, στο ύψος της γνωστής καφετέριας "Εξάντας", είδα μπροστά μου τον μεγαλομέτοχο της εφημερίδας Θεσσαλία, Βασίλη Δανό, αυτόν που δεν περίμενα να δω και μάλιστα να χαιρετίζει τον πολύπαθο εκδότη, ήταν το νεαρό δημοσιογράφο του Ράδιο Μαρκόνι και ιδιοκτήτη του e-Volos.gr, Αντώνη Κουμιώτη.
Ο Κουμιώτης, λοιπόν, αφού χαιρέτισε τον Βασίλη Δανό, ο οποίος μιλούσε στο τηλέφωνο και του έγνεψε, μπήκε στο μαγαζί και κάθισε σε ένα από τα τραπέζια του, λίγα δευτερόλεπτα αργότερα και αφού έκλεισε το τηλέφωνο, τον ακολούθησε και ο εκδότης Δανός, ο οποίος αφού τον πλησίασε κάθισε στο ίδιο τραπέζι μαζί του.
Η συνάντησή τους, η οποία, απ' ότι κατάλαβα ήταν προγραμματισμένη, διήρκησε περίπου 20 λεπτά, με τον εκδότη να αποχωρεί πρώτος και τον Αντώνη Κουμιώτη λίγα λεπτά αργότερα, προς διαφορετική κατεύθυνση.
Γνωρίζοντας, λόγω και της δουλειάς μου, που μου το επιτρέπει, τις κοινωνικές συναναστροφές σε μια τόσο μικρή πόλη, ότι οι εν λόγω κύριοι δεν έχουν ούτε καλημέρα, με την εφημερίδα μάλιστα του εκδότη να έχει προσπαθήσει πολλές φορές να πλήξει επαγγελματικά τόσο το νεαρό Αντώνη Κουμιώτη, όσο και τον πατέρα του Γιώργο, ειλικρινά απόρρησα γι' αυτή την συνάντηση, η οποία βέβαια δεν συνέβη σε μια περίοδο συνηθισμένη.
Όλοι γνωρίζουμε την ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα που αποκτούν τα Μέσα Ενημέρωσης της οικογένειας Κουμιώτη, ειδικά μετά την έναρξη λειτουργίας του e-Volos.gr. Όλοι επίσης γνωρίζουμε και την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στις τάξεις των Θεσσαλικών Εκδόσεων, με τους απολυμένους διανομείς, τεχνικούς, ακόμα και δημοσιογράφους.
Δεν γνωρίζω την σημασία μιας τέτοιας συνάντησης, ούτε σαφώς το περιεχόμενό της, αν και εύκολα θα μπορούσα να φανταστώ, ωστόσο προβληματίστηκα που κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει αναφερθεί σε αυτή την συνάντηση.
Ελπίζοντας πάντα σε δημοσίευση του κειμένου μου,
Με τιμή
Ένας αναγνώστης σας
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ BLOG VOLIOTAKI
Αγαπητέ Αναγνώστη,
Όχι μόνο δεν γνωρίζαμε την εν λόγω συνάντηση, αντίθετα δεν θα περνούσε καν από το νου μας. Σαφώς και δημοσιεύουμε το κείμενό σου, το διαβάζεις ήδη εξάλλου δημοσιευμένο.
Θα μας επιτρέψεις ωστόσο να μην την σχολιάσουμε, αφενός γιατί δεν γνωρίζουμε τις κοινωνικές συναναστροφές του κάθε Δανού και του κάθε Κουμιώτη και αφετέρου γιατί, αν κάτι αφορά την κοινή γνώμη και πρέπει να δημοσιευθεί, να είσαι σίγουρος ότι σύντομα θα το μάθουμε, είτε από την εφημερίδα του Δανού είτε από τα Μέσα των Κουμιώτηδων.
Σε κάθε περίπτωση, ναι, έχεις δίκιο, τίποτα δεν είναι τυχαίο, πόσο μάλλον μία συνάντηση και μάλιστα σε ένα τόσο γνωστό στέκι στο κέντρο της πόλης. Θα δείξει...!!
Καλημέρα Voliotaki,
Δεν ξέρω αν η είδηση είναι λαβράκι, σε κάθε περίπτωση πάντως με προβλημάτισε που δεν την είδα γραμμένη ούτε από εσένα και μάλιστα μετά από τόσες ημέρες, εκτός βεβαίως και δεν την πληροφορήθηκες.
Για την δεύτερη περίπτωση λοιπόν, την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου!!!!! το μεσημέρι, γύρω στη 1.00 και κάτι, επί της οδού Σπυρίδη, στο ύψος της γνωστής καφετέριας "Εξάντας", είδα μπροστά μου τον μεγαλομέτοχο της εφημερίδας Θεσσαλία, Βασίλη Δανό, αυτόν που δεν περίμενα να δω και μάλιστα να χαιρετίζει τον πολύπαθο εκδότη, ήταν το νεαρό δημοσιογράφο του Ράδιο Μαρκόνι και ιδιοκτήτη του e-Volos.gr, Αντώνη Κουμιώτη.
Ο Κουμιώτης, λοιπόν, αφού χαιρέτισε τον Βασίλη Δανό, ο οποίος μιλούσε στο τηλέφωνο και του έγνεψε, μπήκε στο μαγαζί και κάθισε σε ένα από τα τραπέζια του, λίγα δευτερόλεπτα αργότερα και αφού έκλεισε το τηλέφωνο, τον ακολούθησε και ο εκδότης Δανός, ο οποίος αφού τον πλησίασε κάθισε στο ίδιο τραπέζι μαζί του.
Η συνάντησή τους, η οποία, απ' ότι κατάλαβα ήταν προγραμματισμένη, διήρκησε περίπου 20 λεπτά, με τον εκδότη να αποχωρεί πρώτος και τον Αντώνη Κουμιώτη λίγα λεπτά αργότερα, προς διαφορετική κατεύθυνση.
Γνωρίζοντας, λόγω και της δουλειάς μου, που μου το επιτρέπει, τις κοινωνικές συναναστροφές σε μια τόσο μικρή πόλη, ότι οι εν λόγω κύριοι δεν έχουν ούτε καλημέρα, με την εφημερίδα μάλιστα του εκδότη να έχει προσπαθήσει πολλές φορές να πλήξει επαγγελματικά τόσο το νεαρό Αντώνη Κουμιώτη, όσο και τον πατέρα του Γιώργο, ειλικρινά απόρρησα γι' αυτή την συνάντηση, η οποία βέβαια δεν συνέβη σε μια περίοδο συνηθισμένη.
Όλοι γνωρίζουμε την ολοένα και μεγαλύτερη δημοτικότητα που αποκτούν τα Μέσα Ενημέρωσης της οικογένειας Κουμιώτη, ειδικά μετά την έναρξη λειτουργίας του e-Volos.gr. Όλοι επίσης γνωρίζουμε και την οικονομική κατάσταση που επικρατεί στις τάξεις των Θεσσαλικών Εκδόσεων, με τους απολυμένους διανομείς, τεχνικούς, ακόμα και δημοσιογράφους.
Δεν γνωρίζω την σημασία μιας τέτοιας συνάντησης, ούτε σαφώς το περιεχόμενό της, αν και εύκολα θα μπορούσα να φανταστώ, ωστόσο προβληματίστηκα που κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει αναφερθεί σε αυτή την συνάντηση.
Ελπίζοντας πάντα σε δημοσίευση του κειμένου μου,
Με τιμή
Ένας αναγνώστης σας
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ BLOG VOLIOTAKI
Αγαπητέ Αναγνώστη,
Όχι μόνο δεν γνωρίζαμε την εν λόγω συνάντηση, αντίθετα δεν θα περνούσε καν από το νου μας. Σαφώς και δημοσιεύουμε το κείμενό σου, το διαβάζεις ήδη εξάλλου δημοσιευμένο.
Θα μας επιτρέψεις ωστόσο να μην την σχολιάσουμε, αφενός γιατί δεν γνωρίζουμε τις κοινωνικές συναναστροφές του κάθε Δανού και του κάθε Κουμιώτη και αφετέρου γιατί, αν κάτι αφορά την κοινή γνώμη και πρέπει να δημοσιευθεί, να είσαι σίγουρος ότι σύντομα θα το μάθουμε, είτε από την εφημερίδα του Δανού είτε από τα Μέσα των Κουμιώτηδων.
Σε κάθε περίπτωση, ναι, έχεις δίκιο, τίποτα δεν είναι τυχαίο, πόσο μάλλον μία συνάντηση και μάλιστα σε ένα τόσο γνωστό στέκι στο κέντρο της πόλης. Θα δείξει...!!