Μικρή ένταση είχαμε πριν από λίγο στο κέντρο μεταξύ "Αγανακτισμένων και αστυνομικών. Οι αστυνομικοί προσπάθησαν να απωθήσουν τους διαδηλωτές. Ένας τραυματίας και τρεις προσαγωγές.
Ένταση στο Σύνταγμα όπου ήταν συγκεντρωμένοι μετά από έξι μήνες απουσίας οι Αγανακτισμένοι.Από την συμπλοκή είχαμε και έναν ελαφρά τραυματία όπου μέλη του Ερυθρού Σταυρού που βρίσκονται στο Σύνταγμα τον περίθαλψαν.
Μάλιστα οι αστυνομικοί προχώρησαν σε τρεις προσαγωγές ενώ υπήρξε εντολή όποιος εμποδίζει την κυκλοφορία θα συλλαμβάνεται.