Για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία
Η κοινωνία της Λάρισας δοκιμάζεται από την τραγική είδηση της αυτοκτονίας ενός 15χρονου μαθητή Γυμνασίου. Ο νεαρός βρέθηκε από τον παππού του, κρεμασμένος στο μονόζυγο του δωματίου του, ενώ για βρόγχο είχε χρησιμοποιήσει την μπλούζα του.
συνέχεια στό e-volos.gr
