Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνοντας ότι σύμφωνα με έρευνα του Διεθνούς Ινστιτούτου Ερευνών για την Ειρήνη (SIPRI) της Στοκχόλμης, κατά την περίοδο 2006-2010 η Ελλάδα απορρόφησε το 15% των εξαγωγών όπλων της Γερμανίας και το 12% της Γαλλίας, ρωτά αν η κυβέρνηση θα προβεί σε νέες αγορές εξοπλισμών από τις δανείστριες-χώρες Γερμανία και Γαλλία σε καιρό δημοσιονομικού εκτροχιασμού και άγριας μονόπλευρης λιτότητας, επικαλούμενος και τις δηλώσεις του ηγέτη των Ευρωπαίων Πρασίνων Κον Μπεντίτ.
Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012
«Η Ελλάδα απορροφά το 15% των εξαγωγών όπλων της Γερμανίας»
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνοντας ότι σύμφωνα με έρευνα του Διεθνούς Ινστιτούτου Ερευνών για την Ειρήνη (SIPRI) της Στοκχόλμης, κατά την περίοδο 2006-2010 η Ελλάδα απορρόφησε το 15% των εξαγωγών όπλων της Γερμανίας και το 12% της Γαλλίας, ρωτά αν η κυβέρνηση θα προβεί σε νέες αγορές εξοπλισμών από τις δανείστριες-χώρες Γερμανία και Γαλλία σε καιρό δημοσιονομικού εκτροχιασμού και άγριας μονόπλευρης λιτότητας, επικαλούμενος και τις δηλώσεις του ηγέτη των Ευρωπαίων Πρασίνων Κον Μπεντίτ.