ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ!...
Για πολύ γέλιο. Ο Μηταράκης παίρνει τηλέφωνα και μοιράζει παραπολιτικά επειδή χειροκροτήθηκε στο Ελληνο-αμερικανό επιμελητήριο! Τρομάξαμε.Νομίζαμε ότι χειροκροτήθηκε στην λαϊκή του Παγκρατίου! Άντε και των Εξαρχείων.
Κάτι ψώνια που κυκλοφρούν εκεί στην Συγγρού...
