> Voliotaki: ΨΩΝΙΟ...

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΨΩΝΙΟ...

ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ!...
Για πολύ γέλιο. Ο Μηταράκης παίρνει τηλέφωνα και μοιράζει παραπολιτικά επειδή χειροκροτήθηκε στο Ελληνο-αμερικανό επιμελητήριο! Τρομάξαμε.

Νομίζαμε ότι χειροκροτήθηκε στην λαϊκή του Παγκρατίου! Άντε και των Εξαρχείων.

Κάτι ψώνια που κυκλοφρούν εκεί στην Συγγρού...