Τελικα, ο Βολος εχει τυχερο να διαθετει φωνες σαν κι αυτη του Κουμιωτη. Σε εκπομπη του ΑΣΤΡΑ το μεσημερι εκπροσωπουσε την κοινη λογικη απεναντι σε συμφεροντα. Επιδοτηση αεροπορικων εταιρειων να οδηγουν τα αεροπλανα στη Νεα Αγχιαλο το θεμα. Καποιοι αδυνατουν να δεχτουν τις αλλαγες στις οικονομικες συνθηκες που εχουν διαμορφωθει. Ζητουν ευκολες μπιζνες με καλυψη δημοσιου χρηματος. Οπως καποτε. Οπως ηταν δεδομενο και γνωστο στο παρελθον. Η ντροπη ηταν στη κουβεντα λεξη αγνωστη για την πρωην αιρετη επι των τουριστικων στη Νομαρχια να χαρακτηρισει την "στεγνη" επιδοτηση, διαφημιση.
Αλλα τοσο χρειαζοταν να ξερει απο τουρισμο, τοσο χρησιμοποιησε.
Προστιθεμενη αξια, βελτιωση υποδομων, στοχευμενες καμπανιες, συνεργειες με αδελφοποιησεις περιοχων και πολεων, προσβασιμοτητα, πολιτιστικη αναδειξη, βελτιωση υπηρεσιων......δεν παιζουν ρολο κανενα. Αρκει να παρει η αεροπορικη εταιρεια χρημα. Χρημα ζεστο. Να το μοιρασει incoming αγκεντηδες αυτοι να τα μοιρασουν σε δικους τους ξενοδοχους και να τα επιβαρυνθει ο δημοσιος προυπολογισμος. Η παρεμβαση στη κουβεντα του επιχειρηματια κ. Καμμενου αυτη την αγωνια κατεδειξε. Τη σιγουρη μπιζνα. Για να κερδιζουν καποιοι λιγοι και καποιοι αλλοι κανοντας public relations στην ΙΤΒ του Βερολινου και WTM του Λονδινου να εξυπηρετουν τις αιρετες αναγκες για προβολη. Μετα απο τοσο χρημα που εχει πεσει για τον τουρισμο τοπικα, θα επρεπε να δουλευουν ολα ρολοι. Οχι να βγαινουν αχορταγες εκκλησεις για επαναληψη λαθεμενων πρακτικων.
Αλλα ειπαμε, ευτυχως που ο Κουμιωτης γεννηθηκε στο Βολο και χωρις επιδοτηση και χρηματοδοτουμενη διαφημηση.
AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Αλλα τοσο χρειαζοταν να ξερει απο τουρισμο, τοσο χρησιμοποιησε.
Προστιθεμενη αξια, βελτιωση υποδομων, στοχευμενες καμπανιες, συνεργειες με αδελφοποιησεις περιοχων και πολεων, προσβασιμοτητα, πολιτιστικη αναδειξη, βελτιωση υπηρεσιων......δεν παιζουν ρολο κανενα. Αρκει να παρει η αεροπορικη εταιρεια χρημα. Χρημα ζεστο. Να το μοιρασει incoming αγκεντηδες αυτοι να τα μοιρασουν σε δικους τους ξενοδοχους και να τα επιβαρυνθει ο δημοσιος προυπολογισμος. Η παρεμβαση στη κουβεντα του επιχειρηματια κ. Καμμενου αυτη την αγωνια κατεδειξε. Τη σιγουρη μπιζνα. Για να κερδιζουν καποιοι λιγοι και καποιοι αλλοι κανοντας public relations στην ΙΤΒ του Βερολινου και WTM του Λονδινου να εξυπηρετουν τις αιρετες αναγκες για προβολη. Μετα απο τοσο χρημα που εχει πεσει για τον τουρισμο τοπικα, θα επρεπε να δουλευουν ολα ρολοι. Οχι να βγαινουν αχορταγες εκκλησεις για επαναληψη λαθεμενων πρακτικων.
Αλλα ειπαμε, ευτυχως που ο Κουμιωτης γεννηθηκε στο Βολο και χωρις επιδοτηση και χρηματοδοτουμενη διαφημηση.
AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ