> Voliotaki: Η μοίρα του κυρ- Σταύρου!

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Η μοίρα του κυρ- Σταύρου!

 Από τό: newpost

Η ζέση του κυρ- Σταύρου για την εξουσία και το κουμάντο κάνει το ζυμάρι παξιμάδι! Ήταν 1996 αν θυμάμαι καλά. Είχε αποφασίσει, τότε, να κάνει κάποιες εκπομπές στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, αλλά κανένας ποτέ δεν έμαθε το γιατί.

Παχουλός, μετρίου αναστήματος , δύσκαμπτος, έξυπνος και άνθρωπος με αντοχή και μεγάλη υπομονή. Μαύρο ή μπλε σκούρο κοστούμι, γραβάτα ιταλική και διπλές μανσέτες με χρυσά μανικετόκουμπα. Απέναντι του ο συγχωρεμένος ο Έβερτ.
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το δημοσίευμα