Τροπολογία για τους δημοσιογράφους των κρατικών και δημοτικών μέσων κατέθεσε ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος με την οποία εντάσσει τους συγκεκριμένους εργαζομένους στο μισθολογικό καθεστώς που ισχύει για τις ΔΕΚΟ εξαιρώντας τους από το ενιαίο μισθολόγιο.
Πρακτικά αυτό σημαίνει μειώσεις μισθών κατά 35% σε σχέση με τον μισθό που έπαιρναν το 2009. Η ρύθμιση αφορά μόνο το δημοσιογραφικό προσωπικό και όχι για το σύνολο των υπαλλήλων της ΕΡΤ και του ΑΠΕ.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.