Τα άτομα με αναπηρία διαμαρτύρονται για τις περικοπές και τις επιπτώσεις τους στην καθημερινότητα των ΑμεΑ.
«Τα άτομα με αναπηρία δεν αντέχουν άλλο το δρόμο της φτώχειας και της εξαθλίωσης. Δεν αντέχουν άλλο την κατάρρευση του προνοιακού συστήματος και τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση του συστήματος Υγείας» αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.