Από το : newpost
Ένα μήνα μετά τη συγκρότηση της, η κυβέρνηση Παπαδήμου εμφανίζει εικόνα αποσύνθεσης. Οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ έχουν κατεβάσει τα μολύβια και ασχολούνται με τις εσωκομματικές διαδικασίες.
Οι υπουργοί της ΝΔ - με εξαίρεση τον...
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το δημοσίευμα
