«Η Ελλάδα δεν απειλεί, αλλά και δεν απειλείται», τόνισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος, απευθυνόμενος, όπως ανέφερε, «στους φίλους και συμμάχους μας», μετά τη συνάντηση που είχε, νωρίτερα, με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια.
Παράλληλα πρόσθεσε: «επιδιώκουμε συνεργασία, συνεννόηση, θέλουμε η πατρίδα μας να συνεχίσει να παίζει σταθεροποιητικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή και η γειτονιά μας να είναι μια όαση ηρεμίας, ασφάλειας, συνεργασίας και συνεννόησης».
Παράλληλα πρόσθεσε: «επιδιώκουμε συνεργασία, συνεννόηση, θέλουμε η πατρίδα μας να συνεχίσει να παίζει σταθεροποιητικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή και η γειτονιά μας να είναι μια όαση ηρεμίας, ασφάλειας, συνεργασίας και συνεννόησης».
