> Voliotaki: Έκλεισε εργοστάσιο της Fiat στη Σικελία

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Έκλεισε εργοστάσιο της Fiat στη Σικελία

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία FIAT έκλεισε την παραγωγική μονάδα του Τέρμινι Ιμερέζε στην Σικελία. Με απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου Βιτόριο Μαρκιόνε, η βιομηχανία του Τορίνο διέκοψε οριστικά την παραγωγή της στην σικελική πόλη, μετά από 41 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας.

Με το κλείσιμο του εργοστασίου συνολικά 1.600 εργαζόμενοι οδηγούνται στο ταμείο ανεργίας.