parapolitika.gr
"Ο κ. Παπανδρέου είναι ο αρχηγός του κόμματος και αυτός έχει τόσο δικαίωμα όσο και υποχρέωση να κριθεί από το λαό και μόνο από αυτόν". Με αυτή την φράση, σε συνέντευξη του στο Pheme.gr, ο Γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του Κινήματος, κ. Μιχάλης Καρχιμάκης, βάζει φρένο στους επίδοξους διαδόχους του Γιώργου, που έχουν πάρει θέσεις μάχης!
Μάλιστα ο γραμματέας, υπεραμύνεται της πολιτικής του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, λέγοντας πως έπεσε θύμα ...εξωθεσμικών κέντρων!...
"Το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου μίλησαν και κατονόμασαν τα εξωθεσμικά κέντρα. Ήρθαν σε σύγκρουση με αυτά και αυτό φάνηκε από την αντίδραση αυτών των κέντρων όπως μπορούν να εκφραστούν μέσα από μερίδα των ΜΜΕ", τονίζει ο κ. Καρχιμάκης. Eπιπλέον, ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ εξαπολύει σφοδρή επίθεση κατά μερίδας των Μέσων Ενημέρωσης, καθώς, όπως σημειώνει, "ανάλογα με τα συμφέροντά τους, προσαρμόζουν ανενδοίαστα τη γραμμή τους"!
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης του, λέει πως δεν φοβάται την διάσπαση του ΠΑΣΟΚ, καθώς το κόμμα δεν έχει κλείσει ...ακόμα τον ιστορικό του κύκλο, ενώ αποθεώνει τον Γιώργο Παπανδρέου που "Είναι το πρόσωπο που κατά απόλυτη παραδοχή, σήκωσε το ιστορικό βάρος να σταθεί η χώρα όρθια και να παλεύει σήμερα για την έξοδό της από την ιστορική κρίση και την είσοδό της σε τροχιά προόδου και ευημερίας"
Και εις άλλα με υγεία!
"Ο κ. Παπανδρέου είναι ο αρχηγός του κόμματος και αυτός έχει τόσο δικαίωμα όσο και υποχρέωση να κριθεί από το λαό και μόνο από αυτόν". Με αυτή την φράση, σε συνέντευξη του στο Pheme.gr, ο Γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του Κινήματος, κ. Μιχάλης Καρχιμάκης, βάζει φρένο στους επίδοξους διαδόχους του Γιώργου, που έχουν πάρει θέσεις μάχης!
Μάλιστα ο γραμματέας, υπεραμύνεται της πολιτικής του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, λέγοντας πως έπεσε θύμα ...εξωθεσμικών κέντρων!...
"Το ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου μίλησαν και κατονόμασαν τα εξωθεσμικά κέντρα. Ήρθαν σε σύγκρουση με αυτά και αυτό φάνηκε από την αντίδραση αυτών των κέντρων όπως μπορούν να εκφραστούν μέσα από μερίδα των ΜΜΕ", τονίζει ο κ. Καρχιμάκης. Eπιπλέον, ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ εξαπολύει σφοδρή επίθεση κατά μερίδας των Μέσων Ενημέρωσης, καθώς, όπως σημειώνει, "ανάλογα με τα συμφέροντά τους, προσαρμόζουν ανενδοίαστα τη γραμμή τους"!
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης του, λέει πως δεν φοβάται την διάσπαση του ΠΑΣΟΚ, καθώς το κόμμα δεν έχει κλείσει ...ακόμα τον ιστορικό του κύκλο, ενώ αποθεώνει τον Γιώργο Παπανδρέου που "Είναι το πρόσωπο που κατά απόλυτη παραδοχή, σήκωσε το ιστορικό βάρος να σταθεί η χώρα όρθια και να παλεύει σήμερα για την έξοδό της από την ιστορική κρίση και την είσοδό της σε τροχιά προόδου και ευημερίας"
Και εις άλλα με υγεία!
