> Voliotaki: «Πρέπει να πάμε σε εκλογές»

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

«Πρέπει να πάμε σε εκλογές»

«Πρέπει, με οργανωμένο τρόπο, να οδηγηθούμε, το συντομότερο δυνατό, σε εκλογές», επισημαίνει ο πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού, Νίκος Κωνσταντόπουλος, με δήλωσή του, στην οποία τονίζει ότι «οι εκλογές είναι η μόνη, δημοκρατικά διαφανής και οργανωμένη, δυνατότητα’.

Η δήλωση του κ. Κωνσταντόπουλου έχει ως εξής:

«Η κρίση δεν αντιμετωπίζεται με όρους τρέχουσας πολιτικής ούτε με πρακτικές και νοοτροπίες που κυριάρχησαν μετά τη μεταπολίτευση....

Η Ελλάδα βρίσκεται μπροστά σε μια ιστορική δοκιμασία. Έχει περάσει σε άλλη εποχή και, δυστυχώς, και σε άλλα χέρια. Κρίνεται η ύπαρξη της χώρας, η ταυτότητά της, η ποιότητα της δημοκρατίας και η προοπτική της κοινωνίας. Δε μπορεί να στέλνονται όλες οι γενιές στο "Μινώταυρο" μιας πολιτικής ανατροπής και αποτυχίας. Και όλοι να είναι εναντίον όλων. Οι εκλογές είναι η μόνη, δημοκρατικά διαφανής και οργανωμένη, δυνατότητα. Πρέπει, με οργανωμένο τρόπο, να οδηγηθούμε - το συντομότερο δυνατό - σε εκλογές».