> Voliotaki: Γιουχάρισαν τον Χρυσοχοΐδη οι ξενοδόχοι

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Γιουχάρισαν τον Χρυσοχοΐδη οι ξενοδόχοι

Με «γιούχα», φωνές κι έντονες αποδοκιμασίες υποδέχτηκαν τον υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μιχάλη Χρυσοχοΐδη τα μέλη του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) κατά τη Γενική Συνέλευσή τους στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan.

Συγκεκριμένα, όταν ο υπουργός ανέβηκε στο βήμα να μιλήσει βρέθηκε με τις αποδοκιμασίες κάποιων εκ των παρισταμένων οι οποίοι μεταξύ άλλων φώναζαν προς τον υπουργό: «Μας λέτε παραμύθια», «Θα έπρεπε να ντρέπεστε»....

Τελικά, παρά τις αποδοκιμασίες και το έντονα φορτισμένο κλίμα, ο κ. Χρυσοχοΐδης συνέχισε την ομιλία του.

Σε μια προσπάθεια κατευνασμού των πνευμάτων, παρενέβη ο πρόεδρος του ΞΕΕ Γιώργος Τσακίρης.