Παράσταση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσει την Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου η Πανελλαδική Ομοσπονδία Συνδικάτων Εργατοϋπαλλήλων Μεταφορών, στον προϊστάμενο εισαγγελέα πρωτοδικών ενημερώνοντάς τον παράλληλα «για την ενορχηστρωμένη δίωξη των συνδικαλιστών της διοίκησης της ΠΟΣΕΜ, από μεταφορικές εταιρίες και άλλες επιχειρήσεις. Στα σκαλοπάτια του δικαστικού μεγάρου
θα ενημερώσουμε τα ΜΜΕ για ότι συμβαίνει στις μεταφορές, πόσο έχει υποτιμηθεί η οδική ασφάλεια και για τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων»., τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
θα ενημερώσουμε τα ΜΜΕ για ότι συμβαίνει στις μεταφορές, πόσο έχει υποτιμηθεί η οδική ασφάλεια και για τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων»., τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
