> Voliotaki: ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Έληξε η πορεία της ΑΔΕΔΥ και του Εργατικού Κέντρου Βόλου

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ: Έληξε η πορεία της ΑΔΕΔΥ και του Εργατικού Κέντρου Βόλου

Στην Πλατεία Ελευθρίας καταλήγει την ώρα αυτή η μαζικότατη πορεία του Εργατικού Κέντρου Βόλου, της ΑΔΕΔΥ, και των φοιτητών. 1000 περίπου άτομα διαδηλώσαν δυναμικά έναντια στα κυβερνητικά μέτρα φωνάζοντας συνθήματα όπως "Πάρτε το Μνημόνιο και φύγετε από δω", "Κάτω η Χούντα του Γερουλάνου", "Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ να ληστεύει τον λαό".
Μείνετε συντονισμένοι στο e-Volos.gr για να παρακολουθήσετε, σε λίγο, εκτενές ρεπορτάζ με φωτογραφίες και βίντεο.

e-volos.gr