Το 90% ξεπέρασε η συμμετοχή των εργαζομένων στην 24ωρη απεργία,
σύμφωνα με την ΑΔΕΔΥ, που χαιρέτισε τη μεγαλειώδη, όπως τη χαρακτήρισε,
σημερινή κινητοποίηση.
Οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο ζητούν να σταματήσει η «αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης και της Τρόικα», επισημαίνει η ΑΔΕΔΥ, προσθέτοντας πως «έστω και μια απόλυση είναι για όλους μας αιτία πολέμου».
Οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο διεκδικούν την ανατροπή των αποφάσεων του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου.
Οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο ζητούν να σταματήσει η «αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης και της Τρόικα», επισημαίνει η ΑΔΕΔΥ, προσθέτοντας πως «έστω και μια απόλυση είναι για όλους μας αιτία πολέμου».
Οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο διεκδικούν την ανατροπή των αποφάσεων του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου.