Η κυβέρνηση της εθνικής προδοσίας κάνει ότι μπορεί για να παραμείνει
γαντζωμένη στην εξουσία.
Η παραμονή της στην εξουσία, πάση θυσία, είναι ένας από τους όρους που της έχει βάλει η
Τρόικα.
Και η αποστολή του δεν είναι άλλη από αυτή που προκύπτει από
τη δανειακή σύμβαση: Nα διασωθούν οι τράπεζες οι οποίες θέλουν λίγο χρόνο ακόμη
να ξεφορτωθούν τα τοξικά ελληνικά ομόλογα.
Αυτή είναι όλη η ουσία του Μνημονίου για τους δανειστές μας.
Ο Παπανδρέου έβαλε τη χώρα στο Μνημόνιο για να διασώσει τους
ξένους και Έλληνες τραπεζίτες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η πρόθεσή του να κρατικοποιήσει
στη πραγματικότητα την Proton Bank του (σκανδάλου) Λαυρεντιάδη.
Η κυβέρνηση Παπανδρέου είναι μια μαριονέττα των τραπεζών.
Το μόνο αντάλλαγμα που απαίτησε ο Παπανδρέου από τους Τραπεζίτες
είναι να ξανανοίξουν οι κάνουλες στους νταβατζήδες των ΜΜΕ. Έτσι τόσο ο ΔΟΛ όσο
και οι υπόλοιποι νταβατζήδες της ψευδοενημέρωσης την ώρα που ο Βενιζέλος ληστεύει τις φαμίλιες
αυτοί λαμβάνουν εκατομμύρια νέα
δάνεια-24 ο Ψυχάρης- και διαπραγματεύονται όλοι οι υπόλοιποι καλύτερους
όρους για όσα έχουν ήδη.
Γι αυτό αίφνης ο Πρετεντέρης σταμάτησε να δαγκώνει τη
κυβέρνηση.
Το ανεκδιήγητο δίδυμο Παπανδρέου-Βενιζέλου νοιάζεται μόνο
για τους τραπεζίτες και τους νταβατζήδες των ΜΜΕ (τον Ολυμπιακό και το Αιγάλεω).
Οι άλλοι, δηλαδή οι πολίτες, να πάνε να γαμηθούν…
