> Voliotaki: Ο. ΡΕΝΤΑΡΗ: "Κάνουμε υποχωρήσεις, για τις οποίες δεν αισθανόμαστε υπερήφανοι" (Ηχητικό)

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Ο. ΡΕΝΤΑΡΗ: "Κάνουμε υποχωρήσεις, για τις οποίες δεν αισθανόμαστε υπερήφανοι" (Ηχητικό)

ΑΚΟΥΣΤΕ: Με αφορμή τα όσα συνέβησαν στο σημερινό ΚΤΕ, "Ας μην λαϊκίζουμε και ας μην πιστεύουμε ότι μπορούμε πάρα πολλά να επιβάλουμε, όταν έχουμε ένα υπέρογκο χρέος...", δήλωσε νωρίτερα στο "Marconi Radio 96,1 F.M." του Βόλου και στην εκπομπή "Συμβαίνει Τώρα" του Αντώνη Κουμιώτη, η Βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ Όλγα Ρενταρή.

Ακούστε τις σχετικές της δηλώσεις:

συνέχεια στό  e-volos.gr