Ο Μητροπολίτης Καισαριανής ευλογούσε… τα γένια του με λεφτά του ΚΕΕΛΠΝΟ
Ιδιαίτερη αναφορά κάνει το πόρισμα στο σκάνδαλο της χορήγησης
μεγάλων κονδυλίων προς την Ιερά Μητρόπολη Καισαριανής και Βύρωνα, το
2009 «τα οποία διατέθηκαν σε δράσεις που πολλές φορές είναι αμφίβολη η
ένταξή τους στις προβλεπόμενες αρμοδιότητες του ΚΕΕΛΠΝΟ».
Επικοινωνήστε μαζί μας στο voliotaki@gmail.com, στείλτε μας το δικό σας μήνυμα, σε μορφή είδησης, άποψης, παρατήρησης, ακόμα και κοινωνικού σχολιασμού και αν δεν είναι κακόβουλο, θα το δείτε σύντομα ανηρτημένο.