> Voliotaki: ΑΣΣΟ ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΔΥΟ ΤΕΛΙΚΟ

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΑΣΣΟ ΣΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΔΥΟ ΤΕΛΙΚΟ

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΣΟ ΠΑΙΖΟΤΑΝΕ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Η ΕΘΝΙΚΗ?
ΜΠΟΡΕΙΣ ΡΕ ΠΙΛΑΒΙΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΣΑ ΠΑΙΧΤΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΙΦΛΙΔΑ ΣΤΟ ΗΜΙ/ΤΕΛ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ΣΚΟΡ?
ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ...

AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ