> Voliotaki: Ρίψη χημικών και μολότοφ στο Σύνταγμα! Κουκουλοφόροι έσπασαν την πορεία!

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ρίψη χημικών και μολότοφ στο Σύνταγμα! Κουκουλοφόροι έσπασαν την πορεία!

 
ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στα σκληρά δημοσιονομικά μέτρα της κυβέρνησης και την εργασιακή εφεδρεία πραγματοποιεί αυτή την ώρα η ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στην πλατεία Κλαυθμώνος.

συνέχεια στό  streetpress