> Voliotaki: ΕΡΕΥΝΑ : ΠΙΟ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΔΑΠΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

ΕΡΕΥΝΑ : ΠΙΟ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΔΑΠΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σύμφωνα με μελέτη για την χρηματοοικονομική συμπεριφορά των Ελλήνων της Mellon Technologiesκαι του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών εν μέσω κρίσης είναι υψηλότερα από ότι στο παρελθόν τα ποσοστά των πολιτών που ενημερώνονται, έχει αυξηθεί η  επιφυλακτικότητά τους και δαπανούν μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους.

Η μελέτη που σχεδιάστηκε και διεξήχθη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού με αντικείμενο τη χρηματοοικονομική... συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών έχει σαν στόχο την ανανέωση των στοιχείων του «Financial Mosaic» στο εργαλείο target marketing Mosaic Micromarketer της Experian, που παρέχει στην Ελλάδα η Mellon Technologies.

Η μελέτη αυτή διεξάγεται για δεύτερη φορά στη χώρα μας (η πρώτη είχε υλοποιηθεί το καλοκαίρι του 2008) και πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφώνου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του οικονομικά ενεργού πληθυσμού (συνολικά 9.500 καταναλωτές) από όλη την Ελλάδα σύμφωνα και με τη γεωγραφική και δημογραφική κατανομή των στοιχείων της απογραφής του 2001 της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.

Στόχος της ήταν να συγκεντρώσει στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές στη χώρα μας διαχειρίζονται το εισόδημά τους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται και χρησιμοποιούν τραπεζικά προϊόντα.