> Voliotaki: Κουτρουμάνης: Ανέφικτη η κατάργηση της ΕΓΣΣΕ

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Κουτρουμάνης: Ανέφικτη η κατάργηση της ΕΓΣΣΕ

«Η κυβέρνηση δεν πρόκειται να νομοθετήσει πάνω στο θέμα αυτό» δήλωσε σήμερα ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κουτρουμάνης, αναφερόμενος στο θέμα της κατάργησης της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, χαρακτηρίζοντας την ανέφικτη. 

Ο υπουργός τόνισε ότι δεν εξαρτάται από το μισθολογικό κόστος η ανταγωνιστικότητα και η πάταξη της ανεργίας και πως «αυτό φαίνεται και από το πώς απορροφώνται τα προγράμματα του ΟΑΕΔ για τις επιχειρήσεις....

Ο κ. Κουτρουμάνης ανέφερε, ακόμα, ότι λόγω της ύφεσης τα ασφαλιστικά ταμεία αντιμετωπίζουν προβλήματα και απώλειες ύψους 4 δισ. ευρώ, ενώ υπογράμμισε πως θα υπάρξει μείωση κατά 15-25% των επικουρικών συντάξεων από τα ελλειμματικά ταμεία.