"Μονοήμερη ήταν τελικά η κατάληψη προχθές Δευτέρα στο 3ο Γενικό Λύκειο του Βόλου. Χθες το σχολείο λειούργησε κανονικά. Ωστόσο για ποια κατάληψη μιλάμε; Προχθές μεσημέρι βρεθήκαμε στο υπό κατάληψη υποτίθεται Λύκειο και δεν βρήκαμε ούτε ένα μαθητή. Είχαν εξαφανιστεί. Και προφανώς αντίστοιχη κατάσταση θα επικρατήσει και σε άλλα σχολεία που ακόμη παραμένουν κλειστά. Γνωστό και διαχρονικό το φαινόμενο..."
Αυτό το ξεκάθαρα φιλο-κυβερνητικό σχόλιο, που μόνο σκοπό έχει να κάμψει τις αντιδράσεις των μαθητών και να προβληματίσει τους ήδη προβληματισμένους γονείς τους, γράφτηκε στην σημερινή εφημερίδα "Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ".
ΚΑΛΑ ΡΕ 'ΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΕΙΣΤΕ..., ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ...??
ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ. ΣΑΣ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ Η ΡΟΔΟΥΛΑ Η ΖΗΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΤΟΥΣΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ, Ο ΚΑΠΟΤΕ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΟΛΥΖΟΣ...??
ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ...?? ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΤΥΦΛΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ...??
ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΡΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ...?? ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΤΙΣ ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΕΣ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΦΥΛΛΑΔΑ ΣΑΣ...??
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΡΑ-ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
Αυτό το ξεκάθαρα φιλο-κυβερνητικό σχόλιο, που μόνο σκοπό έχει να κάμψει τις αντιδράσεις των μαθητών και να προβληματίσει τους ήδη προβληματισμένους γονείς τους, γράφτηκε στην σημερινή εφημερίδα "Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ".
ΚΑΛΑ ΡΕ 'ΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΤΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΕΙΣΤΕ..., ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ...??
ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ. ΣΑΣ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ Η ΡΟΔΟΥΛΑ Η ΖΗΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΤΟΥΣΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ, Ο ΚΑΠΟΤΕ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΟΛΥΖΟΣ...??
ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ...?? ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΤΥΦΛΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ...??
ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΡΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ...?? ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΤΙΣ ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΕΣ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΦΥΛΛΑΔΑ ΣΑΣ...??
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ. ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΡΑ-ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΞΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΕΣ
ΠΕΝΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΠΕΝΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ