> Voliotaki: Απέκλεισαν το κτίριο του ΟΑΕΔ

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Απέκλεισαν το κτίριο του ΟΑΕΔ

Στην είσοδο του κεντρικού κτιρίου της διοίκησης του ΟΑΕΔ βρίσκονται δεκάδες συνδικαλιστές, αποκλείοντας την είσοδο εμποδίζοντας τους δικαιούχους να παραλάβουν τα επιδόματα ανεργίας.