> Voliotaki: Αλ. Παπαρήγα: Η λύση είναι η ανατροπή των μονοπωλίων

Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Αλ. Παπαρήγα: Η λύση είναι η ανατροπή των μονοπωλίων

Κάλεσμα στον λαό να απορρίψει τη φιλοσοφία της κυβέρνησης ότι, προκειμένου να μην πτωχεύσει η χώρα πρέπει να φτωχύνει ο ίδιος, απηύθυνε η ΓΓ του ΚΚΕ κ. Αλέκα Παπαρήγα απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τα σενάρια περί χρεοκοπίας. 

Λύση υπάρχει και δεν εντοπίζεται στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης της πολιτικής της Ε.Ε., υπογράμμισε η κ. Παπαρήγα, υπερτονίζοντας την ανάγκη να συνειδητοποιήσει ο λαός πως η αλλαγή πρέπει να ξεκινήσει από την ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων.