Η ελληνική κυβέρνηση βρίσκεται πλέον με την πλάτη στον τοίχο. Πολλοί
λένε ότι περίμενε πώς και πώς την ανακοίνωση ότι οι ελεγκτές της τρόικας
ολοκλήρωσαν τον έλεγχο των στοιχείων της ελληνικής οικονομίας και ότι η
6η δόση είναι… καθ’ οδόν, προκειμένου να το χρησιμοποιήσουν
επικοινωνιακά.
Η κυβέρνηση περίμενε πώς και πώς αυτές τις μέρες τα “χαρμόσυνα” για την εκταμίευση της δόσης, προκειμένου να προσφύγει στις κάλπες και να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι η χώρα τελικά δε… χρεοκόπησε! Εις μάτην! Η 6η δόση ακόμη δεν ξέρουμε πότε και αν θα εκταμιευτεί, στριμώχνοντας έτσι ακόμη περισσότερη την κυβέρνηση στη γωνία.
Η κυβέρνηση περίμενε πώς και πώς αυτές τις μέρες τα “χαρμόσυνα” για την εκταμίευση της δόσης, προκειμένου να προσφύγει στις κάλπες και να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι η χώρα τελικά δε… χρεοκόπησε! Εις μάτην! Η 6η δόση ακόμη δεν ξέρουμε πότε και αν θα εκταμιευτεί, στριμώχνοντας έτσι ακόμη περισσότερη την κυβέρνηση στη γωνία.