Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 27,54% των καταναλωτών δηλώνει ότι ψάχνει τα ίδια προϊόντα σε χαμηλότερη τιμή και σε άλλα καταστήματα, το 27,03% στράφηκε ήδη σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ το 24,49% των καταναλωτών δηλώνει ότι αγοράζει πλέον μόνο τα απαραίτητα.
Όπως σημειώνει το ΚΕΠΚΑ, τα ποσοστά αυτά δείχνουν ότι η πλειονότητα των καταναλωτών στην Ελλάδα έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που αγοράζει τα προϊόντα καθημερινής χρήσης.