Η πώληση κρατικών εταιρειών, ιδιαίτερα της ΔΕΗ και των λιμανιών, απασχολεί έντονα την κυβέρνηση, αφού η κατακόρυφη πτώση των τιμών μετοχών δεν ευνοεί καθόλου τα αρχικά σχέδια της.
Η ΔΕΗ, με βάση την τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία, ανέρχεται στο 1,37 δισ. όταν στα μέσα Ιουλίου ήταν στα 2,2 δισ. ευρώ, ενώ στις αρχές η κεφαλαιοποίησή της ήταν στα 3 δισ. ευρώ, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας "Ημερησία"....
Αν όμως μέσα στα δεδομένα βάλουμε τη λογιστική αξία της εταιρείας, η οποία αποτιμά την αξία των πάγιων περιουσιακών της στοιχείων χωρίς τις υποχρεώσεις, το αποτέλεσμα που προκύπτει απέχει πολύ από την τρέχουσα αξία της στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Τα στοιχεία της εταιρείας εμφανίζουν ότι η λογιστική της αξία ήταν στα 6,8 δισ. ευρώ και η τιμή της μετοχής στα 29 ευρώ. Η προσέγγιση των αναλυτών με βάση τη λογιστική αξία διαμορφώνει νέα δεδομένα σε ό,τι αφορά την πώληση πακέτου μετοχών της ΔΕΗ σε ιδιώτες ή στρατηγικό επενδυτή.
Ενας ακόμα πονοκέφαλος για την κυβέρνηση είναι οι αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών.
Ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης «κοστίζει» 100 εκατ. ευρώ με βάση τη χρηματιστηριακή της αξία και κατατάσσεται στην πέμπτη θέση ανάμεσα στα άλλα λιμάνια της Μεσογείου.
Η ΔΕΗ, με βάση την τρέχουσα χρηματιστηριακή αξία, ανέρχεται στο 1,37 δισ. όταν στα μέσα Ιουλίου ήταν στα 2,2 δισ. ευρώ, ενώ στις αρχές η κεφαλαιοποίησή της ήταν στα 3 δισ. ευρώ, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας "Ημερησία"....
Αν όμως μέσα στα δεδομένα βάλουμε τη λογιστική αξία της εταιρείας, η οποία αποτιμά την αξία των πάγιων περιουσιακών της στοιχείων χωρίς τις υποχρεώσεις, το αποτέλεσμα που προκύπτει απέχει πολύ από την τρέχουσα αξία της στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Τα στοιχεία της εταιρείας εμφανίζουν ότι η λογιστική της αξία ήταν στα 6,8 δισ. ευρώ και η τιμή της μετοχής στα 29 ευρώ. Η προσέγγιση των αναλυτών με βάση τη λογιστική αξία διαμορφώνει νέα δεδομένα σε ό,τι αφορά την πώληση πακέτου μετοχών της ΔΕΗ σε ιδιώτες ή στρατηγικό επενδυτή.
Ενας ακόμα πονοκέφαλος για την κυβέρνηση είναι οι αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών.
Ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης «κοστίζει» 100 εκατ. ευρώ με βάση τη χρηματιστηριακή της αξία και κατατάσσεται στην πέμπτη θέση ανάμεσα στα άλλα λιμάνια της Μεσογείου.