Δημοσίως, ο Γιάνος Κάνταρ, ο επικεφαλής του ουγγρικού κομμουνιστικού Κόμματος επί Ψυχρού Πολέμου, κατήγγειλε τα «διεφθαρμένα δυτικά ήθη» με τον δριμύτερο τρόπο. Οπως αποδεικνύεται, ωστόσο, ο άνθρωπος που κυβέρνησε την Ουγγαρία με σιδηρά πυγμή από το 1956 έως το 1988 απολάμβανε κατ' ιδίαν τις πιο «παρακμιακές» μορφές τέχνης με προέλευση τη Δύση…
Μια εταιρεία κινηματογραφικών παραγωγών ονόματι Mokep - Pannonia, επισημαίνει η γαλλική «Le Figaro», ξέθαψε πρόσφατα από τύχη την εκπληκτική ιδιωτική κινηματογραφική συλλογή των ηγετών του Ουγγρικού Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος....
Συνολικά, περισσότερες από 6.000 μπομπίνες, ανάμεσα στις οποίες «Τα 400 χτυπήματα» του Φρανσουά Τριφό, «Ο άνθρωπος ελέφαντας» του Ντέιβιντ Λιντς και τα άπαντα του Σεργκέι Αϊζενστάιν.
Η συλλογή όμως αποκαλύπτει πως οι υπερασπιστές του «σοσιαλισμού του γκούλας» εκτιμούσαν επίσης τις περιπέτειες πολεμικών τεχνών (όπως η «Επιχείρηση Δράκος», του 1973, με τον Μπρους Λι), τις μουσικοχορευτικές κομεντί (όπως το «Staying Alive», του 1983, με τον Τζον Τραβόλτα) αλλά και κάποια έργα κάπως πιο… ελαφριά (όπως οι «9 1/2 εβδομάδες», του 1986, με τον Μίκι Ρουρκ και την Κιμ Μπάσινγκερ).
Πηγή: tanea.gr
Μια εταιρεία κινηματογραφικών παραγωγών ονόματι Mokep - Pannonia, επισημαίνει η γαλλική «Le Figaro», ξέθαψε πρόσφατα από τύχη την εκπληκτική ιδιωτική κινηματογραφική συλλογή των ηγετών του Ουγγρικού Σοσιαλιστικού Εργατικού Κόμματος....
Συνολικά, περισσότερες από 6.000 μπομπίνες, ανάμεσα στις οποίες «Τα 400 χτυπήματα» του Φρανσουά Τριφό, «Ο άνθρωπος ελέφαντας» του Ντέιβιντ Λιντς και τα άπαντα του Σεργκέι Αϊζενστάιν.
Η συλλογή όμως αποκαλύπτει πως οι υπερασπιστές του «σοσιαλισμού του γκούλας» εκτιμούσαν επίσης τις περιπέτειες πολεμικών τεχνών (όπως η «Επιχείρηση Δράκος», του 1973, με τον Μπρους Λι), τις μουσικοχορευτικές κομεντί (όπως το «Staying Alive», του 1983, με τον Τζον Τραβόλτα) αλλά και κάποια έργα κάπως πιο… ελαφριά (όπως οι «9 1/2 εβδομάδες», του 1986, με τον Μίκι Ρουρκ και την Κιμ Μπάσινγκερ).
Πηγή: tanea.gr