> Voliotaki: Να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου και να υπενθυμίσω...

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου και να υπενθυμίσω...

Να ευχηθω και εγω με τη σειρα μου στον κο Παντσα Αποστολο ή καπεταν Αποστολο οπως τον λετε καλοταξιδο το σκαφος του αξιας 208 χιλιαδων ευρω που αγορασε το 2008 καθως και η bmw x5  των 3000 κυβικων αξιας 52000 ευρω και η mercedes βεβαια των 3500 κυβικων αξιας 102 χιλιαδων ευρω. Να τα εχει ο ανθρωπος και να τα χαρει εφοσον σαν αντιδημαρχος κοινωνικης προστασιας ελυσε το προβλημα των Ρομα που τρωνε απο τα σκουπιδια και κοιμουνται εξω απο το δημαρχειο το βραδυ κατακοποι απο την ολοημερη επαιτεια στα φαναρια της πολης, οπως και το προβλημα των απληρωτων εργαζομενων του δημου βολου καθως και τα τοσα αλλα κοινωνικα προβληματα της πολης μας οπως των αστεγων και απορων που αυξανονται και πληθυνονται σαν τις κατσαριδες και σιτιζονται απο την εκκλησια.... Καλα ταξιδια λοιπον στον καπεταν Απόστολο! Ααα... να υπενθυμισω στον κο αντιδημαρχο οτι σε περιπτωση που ΞΕΧΑΣΕ στην δηλωση περιουσιακης καταστασης του 2011 να δηλωσει τις καταθεσεις του στην τραπεζα οπως ο νόμος 3213/2003 οριζει πιθανον να αντιμετωπισει ενα μικροπροβλημα... για το λογο αυτο επισυναπτω το αρθρο 4 του παραπανω νομου ωστε να ενημερωθει ο ανθρωπος... κριμα ειναι...

AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ