> Voliotaki: JUMBO ΒΟΛΟΥ

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

JUMBO ΒΟΛΟΥ

Το Σάββατο  9/07/11 αγόρασα από το συγκεκριμένο κατάστημα 2 προβολείς με ανιχνευτή  (Για τοποθέτηση στην οικία μου για συγκεκριμένο διάστημα). Μετα την τοποθέτηση και σε λειτουργικό έλεγχο είδα ότι και οι 2 είχαν πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία τους. 

Σήμερα Δευτέρα στις 09:00 περίπου ξαναπήγα στο κατάστημα να τους αλλάξουν. Απάντηση αλλαγές γίνονται μόνο Δευτέρα και Σάββατο 14.00 με 18.00.

Τους εξηγώ ότι πήγα από Αγχίαλο, ότι το μεσημέρι φεύγω και ότι το συγγεκριμένο υλικό το πήρα για χρήση το διάστημα που θα λείπω από το σπίτι, μετά μου είναι αδιάφορο.  

Επίσης τους ζήτησα πίσω τα χρήματα. Απάντηση χρήματα δεν δίνονται πίσω. Και πολιτική της Εταιρίας είναι αυτή. Τα παράτησα και έφυγα.

Είναι νόμιμη η πολιτική της εταιρίας να κάνει αλλαγές όταν θέλει αυτή και να μην δίνει πίσω χρήματα??


AΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ