Για μια ακόμη φορά στη σύντομη κυβερνητική του πορεία, ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Ραγκούσης, επιλέγει να συγκρουστεί με κοινωνικές ομάδες, προκειμένου να εφαρμόσει την πολιτική που πιστεύει.
Ο κ. Ραγκούσης πηγαίνοντας στο υπουργείο κλήθηκε να υπογράψει το κλείσιμο του επαγγέλματος των ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Υπενθυμίζεται ότι το υπουργικό συμβούλιο είχε αποφασίσει προ μηνών να ανοίξει μία σειρά από κλειστά επαγγέλματα, στα οποία περιλαμβανόταν και το επάγγελμα του ταξί....
Ωστόσο, ο κ. Ρέππας είχε αποφασίσει να εξαιρέσει το συγκεκριμένο επάγγελμα, κάτι που δεν βρήκε σύμφωνο τον νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Όπως υποστηρίζουν πηγές προσκείμενες στο υπουργείο Υποδομών, η απόφαση που δεν υπέγραψε ο κ. Ραγκούσης αφορούσε «ξανακλείσιμο» του επαγγέλματος, δεδομένης της προηγούμενης απόφασης του υπουργικού συμβουλίου.
Έτσι λοιπόν ο κ. Ραγκούσης δεν δίστασε από την πρώτη στιγμή να δηλώσει τη διαφοροποίησή του, δείχνοντας την αποφασιστικότητά του ακόμη και να συγκρουστεί με τον κλάδο των ταξί.
Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με τον υπουργό Υποδομών, ο οποίος έχει δείξει πως δεν κάνει πίσω στις αποφάσεις του και υιοθετεί πάντα «σκληρή» γραμμή.
Η περίπτωση της Υπατίας ήταν η αποθέωση του προσωπικού του πολιτικού στυλ.
Τότε συγκρούστηκε με αρκετούς συνεργάτες του πρωθυπουργού στο Μέγαρο Μαξίμου γιατί αρνιόταν να νομιμοποιήσει του μετανάστες απεργούς πείνας, με το σκεπτικό ότι αν το έκανε με αυτούς θα έπρεπε να το κάνει και με το ένα εκατομμύριο μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα.
Έφτασε δε στο σημείο, μέσω διαρροών στον Τύπο, να δείξει ότι παρόλο που κάποιοι μετανάστες βρέθηκαν σε κλινικά οριακή κατάσταση, θα καταφύγει τελικώς στην απέλασή τους.
Πράγματι, στην περίπτωση της Υπατίας, η γραμμή του πέρασε και οι μετανάστες σταμάτησαν τη απεργία πείνας.
Με τον ίδιο τρόπο χειρίστηκε και την περίπτωση της Κερατέας.
Απέναντί του βρέθηκε τότε ο Χρήστος Παπουτσής αλλά και ο Απόστολος Κακλαμάνης, ο οποίος σε συνεδρίαση της Κ.Ο. είπε πει πως «το ΠΑΣΟΚ δεν θα άντεχε ένα νεκρό στην Κερατέα».
Με απόφαση του πρωθυπουργού, τη διαχείριση από ένα σημείο και μετά ανέλαβε ο Χρήστος Παπουτσής σε συνεργασία με τον Μητροπολίτη Αιγιαλείας.
Από τα παραπάνω γίνεται εμφανές, ότι ο κ. Ραγκούσης ούτε στην περίπτωση των ταξιτζήδων φαίνεται να κάνει πίσω, όταν μάλιστα έχει βρει και συμμάχους σε μερίδα οδηγών ταξί.
Άλλωστε ο κ. Ραγκούσης είναι από τους υπουργούς που έχει αποδείξει πως εφαρμόζει πιστά Μνημόνιο και από εδώ και πέρα το Μεσοπρόθεσμο, μια και πιστεύει ότι μόνο έτσι η Ελλάδα θα βγει από την κρίση.
Ο κ. Ραγκούσης πηγαίνοντας στο υπουργείο κλήθηκε να υπογράψει το κλείσιμο του επαγγέλματος των ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Υπενθυμίζεται ότι το υπουργικό συμβούλιο είχε αποφασίσει προ μηνών να ανοίξει μία σειρά από κλειστά επαγγέλματα, στα οποία περιλαμβανόταν και το επάγγελμα του ταξί....
Ωστόσο, ο κ. Ρέππας είχε αποφασίσει να εξαιρέσει το συγκεκριμένο επάγγελμα, κάτι που δεν βρήκε σύμφωνο τον νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.
Όπως υποστηρίζουν πηγές προσκείμενες στο υπουργείο Υποδομών, η απόφαση που δεν υπέγραψε ο κ. Ραγκούσης αφορούσε «ξανακλείσιμο» του επαγγέλματος, δεδομένης της προηγούμενης απόφασης του υπουργικού συμβουλίου.
Έτσι λοιπόν ο κ. Ραγκούσης δεν δίστασε από την πρώτη στιγμή να δηλώσει τη διαφοροποίησή του, δείχνοντας την αποφασιστικότητά του ακόμη και να συγκρουστεί με τον κλάδο των ταξί.
Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο με τον υπουργό Υποδομών, ο οποίος έχει δείξει πως δεν κάνει πίσω στις αποφάσεις του και υιοθετεί πάντα «σκληρή» γραμμή.
Η περίπτωση της Υπατίας ήταν η αποθέωση του προσωπικού του πολιτικού στυλ.
Τότε συγκρούστηκε με αρκετούς συνεργάτες του πρωθυπουργού στο Μέγαρο Μαξίμου γιατί αρνιόταν να νομιμοποιήσει του μετανάστες απεργούς πείνας, με το σκεπτικό ότι αν το έκανε με αυτούς θα έπρεπε να το κάνει και με το ένα εκατομμύριο μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα.
Έφτασε δε στο σημείο, μέσω διαρροών στον Τύπο, να δείξει ότι παρόλο που κάποιοι μετανάστες βρέθηκαν σε κλινικά οριακή κατάσταση, θα καταφύγει τελικώς στην απέλασή τους.
Πράγματι, στην περίπτωση της Υπατίας, η γραμμή του πέρασε και οι μετανάστες σταμάτησαν τη απεργία πείνας.
Με τον ίδιο τρόπο χειρίστηκε και την περίπτωση της Κερατέας.
Απέναντί του βρέθηκε τότε ο Χρήστος Παπουτσής αλλά και ο Απόστολος Κακλαμάνης, ο οποίος σε συνεδρίαση της Κ.Ο. είπε πει πως «το ΠΑΣΟΚ δεν θα άντεχε ένα νεκρό στην Κερατέα».
Με απόφαση του πρωθυπουργού, τη διαχείριση από ένα σημείο και μετά ανέλαβε ο Χρήστος Παπουτσής σε συνεργασία με τον Μητροπολίτη Αιγιαλείας.
Από τα παραπάνω γίνεται εμφανές, ότι ο κ. Ραγκούσης ούτε στην περίπτωση των ταξιτζήδων φαίνεται να κάνει πίσω, όταν μάλιστα έχει βρει και συμμάχους σε μερίδα οδηγών ταξί.
Άλλωστε ο κ. Ραγκούσης είναι από τους υπουργούς που έχει αποδείξει πως εφαρμόζει πιστά Μνημόνιο και από εδώ και πέρα το Μεσοπρόθεσμο, μια και πιστεύει ότι μόνο έτσι η Ελλάδα θα βγει από την κρίση.