Όσα έχουν δημοσιευθεί μέχρι στιγμής είναι προσχέδια με ασάφειες
Την προσεχή Δευτέρα θα δοθεί το έγκυρο κείμενο του νομοσχεδίου με τις αλλαγές στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, διευκρίνισε το υπουργείο Παιδείας με σχετική ανακοίνωσή του. Κι αυτό, γιατί νωρίτερα είχε διαρρεύσει στον ηλεκτρονικό Τύπο, το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο παρουσιαζόταν και ως αποκλειστικότητα συγκεκριμένων ιστοσελίδων.
Όταν το πήραν στα χέρια τους πανεπιστημιακοί και φοιτητές διαπίστωσαν ασάφειες, ενώ υπήρχαν και μέτρα που δεν είχαν ήδη ανακοινωθεί στην εισηγητική έκθεση της υπουργού, που συζητήθηκε στο χθεσινό άτυπο Υπουργικό Συμβούλιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα όσα περιείχαν τα εν λόγω δημοσιεύματα ήταν...
προσχέδια του νομοσχεδίου και όχι το τελικό κείμενο. Έτσι, το υπουργείο εξέδωσε μία ακόμη ανακοίνωση, με την οποία γνωστοποιούσε ότι στην επιστολή της υπουργού προς τους πρυτάνεις, τούς επισήμαινε ιδιαίτερα ότι θα τους δοθεί τη Δευτέρα το νομοσχέδιο και «μέχρι τότε ό,τι δει το φως της δημοσιότητας σε ηλεκτρονικό ή έντυπο ΜΜΕ δεν απηχεί το υπουργείο».
Υπενθυμίζεται ότι η υπουργός κάλεσε τους πρυτάνεις για συζήτηση επί του νομοσχεδίου από Δευτέρα 4 Ιουλίου, οπότε θα έχουν και το τελικό κείμενο στα χέρια τους, για να συζητήσουν.
Όταν το πήραν στα χέρια τους πανεπιστημιακοί και φοιτητές διαπίστωσαν ασάφειες, ενώ υπήρχαν και μέτρα που δεν είχαν ήδη ανακοινωθεί στην εισηγητική έκθεση της υπουργού, που συζητήθηκε στο χθεσινό άτυπο Υπουργικό Συμβούλιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα όσα περιείχαν τα εν λόγω δημοσιεύματα ήταν...
προσχέδια του νομοσχεδίου και όχι το τελικό κείμενο. Έτσι, το υπουργείο εξέδωσε μία ακόμη ανακοίνωση, με την οποία γνωστοποιούσε ότι στην επιστολή της υπουργού προς τους πρυτάνεις, τούς επισήμαινε ιδιαίτερα ότι θα τους δοθεί τη Δευτέρα το νομοσχέδιο και «μέχρι τότε ό,τι δει το φως της δημοσιότητας σε ηλεκτρονικό ή έντυπο ΜΜΕ δεν απηχεί το υπουργείο».
Υπενθυμίζεται ότι η υπουργός κάλεσε τους πρυτάνεις για συζήτηση επί του νομοσχεδίου από Δευτέρα 4 Ιουλίου, οπότε θα έχουν και το τελικό κείμενο στα χέρια τους, για να συζητήσουν.